1 Terenure Place, Terenure, Dublin, Ireland

Apeluri vocale de ieșire, mesaje text și mesaje WhatsApp

Creșteți traficul interacțiunilor de intrare și îmbunătățiți gradul de implicare al clienților

Sunteți de acord ca echipa dumneavoastră să petreacă 90% din timp contactând persoane care nu răspund?

Serviciul nostru inteligent de ieșire demonstrat că poate crește de până la patru ori mai mult gradul de implicare al clienților și reduce munca manuală necesară pentru a contacta clienții sau potențialii clienți.

Trimiteți mesaje vocale, mesaje text sau mesaje WhatsApp oriunde în lume, economisind echipei dumneavoastră timp prețios și permițându-le astfel să se focuseze pe răspunsuri și obținerea de rezultate. În cele din urmă, nimănui nu îi place să apeleze număr după număr, și să seteze memento-uri de reapelare sau să actualizeze baze de date ale clienților.

Outbound
CUM FUNCȚIONEAZA
APELURI VOCALE DE IEŞIRE 
Outbound-Flows-Paylei-RO-Voice

1. În tabloul de bord Outbound, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care au nevoie. Agentul selectează mesajul vocal pe care platforma de ieșire îl va reda automat tuturor destinatarilor.

2. Odată ce au primit răspuns destinatariI vor auzi un mesaj vocal și câteva opțiuni suplimentare. De exemplu: apăsați tasta 1 pentru a fi transferat la un IVR automat de plată sau apăsați tasta 2 pentru a vorbi cu un operator. În acest caz, clientul a optat pentru a vorbi cu un operator.

3. După ce a vorbit cu operatorul, clientul are posibilitatea de a efectua o plată sigură, dacă este necesar. Deoarece operatorul are deja detaliile sale, acesta își va actualiza contul automat în urma plății.

APELURI VOCALE DE IEŞIRE 
Outbound-Flows-Paylei-RO-Voice-mobile-view-1

1. În tabloul de bord Outbound, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care au nevoie. Agentul selectează mesajul vocal pe care platforma de ieșire îl va reda automat tuturor destinatarilor.

Outbound-Flows-Paylei-RO-Voice-mobile-view-2

2. Odată ce au primit răspuns destinatariI vor auzi un mesaj vocal și câteva opțiuni suplimentare. De exemplu: apăsați tasta 1 pentru a fi transferat la un IVR automat de plată sau apăsați tasta 2 pentru a vorbi cu un operator. În acest caz, clientul a optat pentru a vorbi cu un operator.

Outbound-Flows-Paylei-RO-Voice-mobile-view-3

3. După ce a vorbit cu operatorul, clientul are posibilitatea de a efectua o plată sigură, dacă este necesar. Deoarece operatorul are deja detaliile sale, acesta își va actualiza contul automat în urma plății.

MESAJE TEXT DE IEŞIRE 
Outbound-Flows-Paylei-RO-SMS

1. În tabloul de bord Outbound, operatorul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care are nevoie. Operatorul selectează șablonul SMS pe care platforma de ieșire îl va trimite automat tuturor destinatarilor.

2. Odată ce mesajul este primit de către destinatari, aceștia au opțiunea de a face clic pe o pagină web. De exemplu: vizualizarea ofertelor exclusive, evenimente viitoare sau orice alte promoții ale companiei. În acest caz, clientul este directionat să efectueze o plată sigură pe site-ul său web.

3. Plata este apoi procesată în siguranță, fără ca datele sensibile de plată să fie stocate vreodată in sistemele companiei. Operatorul are capacitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile reușite, nereușite și cele în așteptare ale clienților.

MESAJE TEXT DE IEŞIRE 
Outbound-Flows-Paylei-RO-Whatsapp-sms-email-mobile-view-1

1. În tabloul de bord Outbound, operatorul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon și orice referințe de care are nevoie. Operatorul selectează șablonul SMS pe care platforma de ieșire îl va trimite automat tuturor destinatarilor.

Outbound-Flows-Paylei-RO-SMS-mobile-view-2

2. Odată ce mesajul este primit de către destinatari, aceștia au opțiunea de a face clic pe o pagină web. De exemplu: vizualizarea ofertelor exclusive, evenimente viitoare sau orice alte promoții ale companiei. În acest caz, clientul este directionat să efectueze o plată sigură pe site-ul său web.

Outbound-Flows-Paylei-RO-Whatsapp-sms-email-mobile-view-3

3. Plata este apoi procesată în siguranță, fără ca datele sensibile de plată să fie stocate vreodată in sistemele companiei. Operatorul are capacitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile reușite, nereușite și cele în așteptare ale clienților.

Expediați mesaje de reamintire pentru programări, monitorizați plățile restante, expediați mesaje importante clienților și multe altele. Dețineți controlul deplin pentru expedierea mesajelor generice sau personalizate către fiecare destinatar cu un mesaj clar de acțiune. Dacă solicitați persoanelor să vă contacteze în mod direct, pur și simplu programați campaniile de expediere pentru a se sincroniza cu disponibilitatea echipei dumneavoastră.

Pentru a stimula conversia plăților, serviciul de ieșire funcționează armonios cu serviciu nostru recunoscut Click-to-Pay pentru o soluție de plată performantă.

Beneficii importante

Mesajul dumneavoastră va ajunge la un număr mai mare de persoane și economisiți timpul agenților din centrul de contact, comparativ cu metodele tradiționale ale serviciilor de ieșire

O platformă de mare capacitate, capabilă să trimită mii de mesaje zilnic

Un portal de administrare ușor de utilizat pentru gestionarea campaniilor dumneavoastră de ieșire

Ajustați numărul apelurilor de ieșire în timp real pentru a optimiza traficul în centrul de contact

Programați campaniile să ruleze pe parcursul unei zile sau pe mai multe multor zile

Raportare numere de telefon inactive pentru curățarea actualizarea bazei de date sau pentru a recapitulare

Lăsați un mesaj vocal destinatarului în numele organizației dumneavoastră

Programați în mod automat apeluri de re-apelare în momente diferite, pe baza detectării unui apel fără răspuns sau a unui ton de apel ocupat.

Prețuri competitive pentru apeluri si mesaje text

Câmpuri dinamice multiple pentru a personaliza conținutul mesajului către destinatari individuali, cu opțiunea de a folosi serviciul Click-to-Pay și trimiterea către clienților spre o pagină de internetun link de plată cu informații completate deja.

-yellow-webchat
Chat With Us:
Email---yellow
Email Us:

INTEGRĂRI OPȚIONALE

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, sistem pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor și afacerii dumneavoastră.

INTEGRĂRi OPȚIONALe

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, system pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor si afacerii dumneavoastră.