1 Terenure Place, Terenure, Dublin, Ireland

Click-to-Pay

Creșteți conversia plăților prin SMS, e-mail și web chat

Trimiteți un SMS sau un e-mail clienților dvs. cu o adresă URL care va completa detaliile referinței și plății.
Combinați această opțiune cu serviciul nostru de plată web pentru o soluție marcată și integrată complet sub brandul dvs.

Cresteți conversia plăților cu Click-to-Pay, creând un SMS sau un e-mail personalizat cu un link URL unic pentru fiecare destinatar. Acest serviciu de plată prin link lansează o pagină web de plată care poate fi folosită și pe telefonul mobil sau tabletă, cu datele necesare pre-completate despre client, pentru ca să fie posibilă confirmarea detaliilor de plată și finalizarea tranzacției.
Un client poate introduce noi detalii ale cardului sau poate utiliza un card stocat anterior, facilitând finalizarea procesului de plată. Nu este nevoie să introduceți un număr de referință sau o sumă de plată, ci doar o metodă de plată.

Beneficii cheie

Câmpuri dinamice multiple pentru a personaliza conținutul mesajului către destinatari individuali, cu un link către un portal de plată completat automat

Posibilitatea creșterii conversiei plăților prin reducerea substanțială a etapelor necesare pentru efectuarea plăților

Funcționează pe toate dispozitivele de navigare web – smartphone-uri, tablete, laptop-uri sau PC-uri

Posibilitatea să vă conectați la o pagină de plată web, compatibilă în întregime cu brandul dvs, 3D securizată, PCI complezentă

Integrarea cu sistemele dvs. de afaceri pentru a utiliza detalii de referință ale clienților

Cum funcționeză Click-to-Pay?

1. În tabloul de bord Click-to-Pay, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon, referințele sau suma pe care trebuie să o plătească.
Mesajul șablon poate fi apoi editat, în funcție de scopul campaniei. Alternativ, acest lucru poate fi automatizat cu o integrare API cu sistemele dvs. de administrare

2. Campania este trimisă tuturor celor din listă prin email, mesaj text pe telefon sau mesaj WhatsApp. Fiecare destinatar primește un mesaj unic, personalizat,
Aceștia pot accesa link-ul primit pe telefon sau pe calculator și vor fi redirecționați la o pagină web predefinită, cu informațiile de plată pre-completate
Clientul trebuie să întroducă în siguranță informațiile cardului de debit sau credit pentru a finaliza plata, fără a fi nevoit să se conecteze, să rețină detaliile contului sau suma datorată.

3. Plata este ulterior procesată în siguranță, fără ca date sensibile de plată să ajungă vreodată la sistemele organizației, reducând drastic posibilitatea unei încălcări a datelor.
Agentul are posibilitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile finalizate cu succes, cele nefinalizate și cele aflate în stadiul de așteptare, pentru conturile clienților

1. În tabloul de bord Click-to-Pay, agentul încarcă un fișier cu o listă de destinatari cu detaliile specifice ale mesajului. Aceasta poate include numele, numărul de telefon, referințele sau suma pe care trebuie să o plătească.
Mesajul șablon poate fi apoi editat, în funcție de scopul campaniei. Alternativ, acest lucru poate fi automatizat cu o integrare API cu sistemele dvs. de administrare

2. Campania este trimisă tuturor celor din listă prin email, mesaj text pe telefon sau mesaj WhatsApp. Fiecare destinatar primește un mesaj unic, personalizat,
Aceștia pot accesa link-ul primit pe telefon sau pe calculator și vor fi redirecționați la o pagină web predefinită, cu informațiile de plată pre-completate
Clientul trebuie să întroducă în siguranță informațiile cardului de debit sau credit pentru a finaliza plata, fără a fi nevoit să se conecteze, să rețină detaliile contului sau suma datorată.

3. Plata este ulterior procesată în siguranță, fără ca date sensibile de plată să ajungă vreodată la sistemele organizației, reducând drastic posibilitatea unei încălcări a datelor.
Agentul are posibilitatea de a monitoriza performanța campaniei și de a supraveghea plățile finalizate cu succes, cele nefinalizate și cele aflate în stadiul de așteptare, pentru conturile clienților

Cum se poate utiliza metoda Click-to-Pay?

Colectarea unei plăți eminente sau efectuarea unei achiziții

Un SMS sau un e-mail este trimis clientului care solicit să facă o plată printr-un link web unic, prin direcționarea directă a clientului către o pagină web pentru a introduce detaliile cardului, evitînd orice necesitate de a introduce informații despre comenzi sau referințe ale clienților.

În cazul în care cardul a fost salvat, toate informațiile despre card sunt completate în prealabil sau pot fi introduse noi detalii despre card pentru a finaliza procesul. Un SMS sau e-mail este trimis ca bon de plată.

Plăți securizate procesate la fața locului

Achiziționarea produselor sau serviciilor

Un agent este la fața locului cu clientul care tocmai a finalizat o achiziție. Agentul introduce datele despre un depozit sau o achiziție, inclusiv numărul de telefon sau adresa de e-mail a clientului, care primește apoi un SMS sau un e-mail care leagă o pagină de plăți complet securizate.

Apoi, clientul poate finaliza plata într-o manieră PCI complezentă de pe propriul său dispozitiv, iar agentul nu vede sau aude informații senzitive despre cardul de credit.

Colectarea datoriilor

Un colector se află la fața locului încasând o plată de la un debitor. Colectorul întroduce detaliile cazului (inclusiv orice plan de plată), întroduce numărul de telefon al debitorului sau adresa de e-mail pentru a trimite un SMS sau un e-mail care la randul său este trimis pe o pagină de plăți securizată cu brăndul companiei propriu-zise. Debitorul poate efectua plata intr-o manieră securizată, PCI complezentă de pe propriul dispozitiv. Colectorul nu vede sau aude niciun detaliu al cardului.

Colectarea datoriilor

Un colector se află la fața locului încasând o plată de la un debitor. Colectorul întroduce detaliile cazului (inclusiv orice plan de plată), întroduce numărul de telefon al debitorului sau adresa de e-mail pentru a trimite un SMS sau un e-mail care la randul său este trimis pe o pagină de plăți securizată cu brăndul companiei propriu-zise. Debitorul poate efectua plata intr-o manieră securizată, PCI complezentă de pe propriul dispozitiv. Colectorul nu vede sau aude niciun detaliu al cardului.

II

Cum funcționează

Ideal pentru o varietate larga de sectoare

Colectarea datoriilor, plăți și mementouri de facturi

Plăți la domiciliu sau la fața locului

Memento-uri de reamintire a evenimentelor
servicii de anulare

Informații despre facturi cum ar fi solicitări de citire a contoarelor

Marketing și mesaje promoționale

-yellow-webchat
Scrieţi-ne:
phone-call-yellow
Sunaţi-ne:
Email---yellow
Trimite-ţi-ne un Email:

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționale atunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată adițional clienților care plătesc datoriile existente.

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționaleatunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată additional clienților care plătesc datoriile existente.

INTEGRĂRI OPȚIONALE

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, sistem pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor și afacerii dumneavoastră.

INTEGRĂRi OPȚIONALe

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, system pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor si afacerii dumneavoastră.