1 Terenure Place, Terenure, Dublin, Ireland

PLĂȚI PRIN IVR

Sistem automat de plată disponibil 24/7

Sistemele de plată IVR dezvoltate de Paylei sunt recomandate de către gateway-uri și procesatorii internaționali de plăți. Soluțiile noastre reprezintă o plaformă robustă, securizată care vă permit să automatizați procesul de colectare a plaților și să acceptați plăți de la clienții dumneavoastră 24 de pe zi, 365 de zile pe an.

Din 2003 soluțiile noastre de plată IVR ajută organizații din Marea Britanie, Europa și SUA să îmbunătățească experiența clienților prin reducerea timpului de procesare a comenzilor și plăților, achitarea facturilor sau amenzilor.
Sistemele noastre de plată IVR sunt aliniate la cerințele afacerii dumneavoastră și oferă clienților un mediu sigur pentru tranzacții.
Lucrăm cu actori de voce profesioniști pentru a înregistra mesaje vocale de o înaltă calitate.

Oferim suport multilingvistic și posibilitatea de a tranzacționa în MDL, EUR, USD, GBP și RON.
Sistemele de plată Paylei sunt certificate conform standardulului PCI-DSS, Level 1, cel mai înalt nivel de certificare, și reprezintă o soluție fiabilă de plată pentru o varietate de sectoare și industrii: servicii comunale, asigurări, plați pentru parcare, servicii financiare, plăți către autoritățile locale și altele.

Contactați-ne pentru a afla cum am puteți automatiza plățile pentru compania dumneavoastră!

Oferim suport multilingvistic și posibilitatea de a tranzacționa în MDL, EUR, USD, GBP și RON.
Sistemele de plată Paylei sunt certificate conform standardulului PCI-DSS, Level 1, cel mai înalt nivel de certificare, și reprezintă o soluție fiabilă de plată pentru o varietate de sectoare și industrii: servicii comunale, asigurări, plați pentru parcare, servicii financiare, plăți către autoritățile locale și altele.

Contactați-ne pentru a afla cum am puteți automatiza plățile pentru compania dumneavoastră!

BENEFICII CHEIE

Serviciu automat de colectare a plăților, 24/7

Certificat PCI-DSS, Level 1 – cel mai înalt nivel de certificare în industria plăților cu cardul

100% soluție cloud, fără echipamente și instalări

Factură SMS pentru plățile efectuate

Multi-valută, Multilingvistică și Multi-MID

Actori de voce și înregistrări profesionale

Soluție autonomă sau integrată cu sistemele existente

Soluție complet adaptată cerințelor dumneavoastră

Posibilitatea de a seta plăți programate și plăți în rate

Raportarea în timp real

2 modalități în care puteți utiliza plata IVR

Plată Linie telefonică IVR

1. Clientul apelează organizația pentru a efectua o plată și este preluat de o linie automată caree solicită mai multe informații de securitate. După verificarea identității clienților, ei sunt redirecționați către procesul de plată.

2. Odată ce clientul a întrodus suma pe care dorește să o plătească, poate introduce datele cardului de plată folosind tastatura telefonului. Datele cardului sunt procesate de platforma de plată iar informațiile sensibile nu sunt trimise către organizație.

3. Odată ce tranzacția este finalizată , clientul este informat și i se oferă opțiunea de a primi prin mesaj text bonul de confirmare a plății

1. Clientul apelează organizația pentru a efectua o plată și este preluat de o linie automată caree solicită mai multe informații de securitate. După verificarea identității clienților, ei sunt redirecționați către procesul de plată.

2. Odată ce clientul a întrodus suma pe care dorește să o plătească, poate introduce datele cardului de plată folosind tastatura telefonului. Datele cardului sunt procesate de platforma de plată iar informațiile sensibile nu sunt trimise către organizație.

3. Odată ce tranzacția este finalizată , clientul este informat și i se oferă opțiunea de a primi prin mesaj text bonul de confirmare a plății

Transfer către plată IVR

1. Clientul discută cu agentul comandă efectuată. Când sunt gata să efectueze o plată agentul verifică clientul și transferă detaliile comenzii spre linia de plată. În momentul efectuării plății, agentul nu se mai afla în conversație cu clientul

2. Clientul este întâmpinat de linia de plată IVR care citește detaliile comenzii și suma spre plată. Clientul poate întroduce datele cardului folosind tastatura telefonului său.

3. Datele cardului sunt procesate de platforma de plată iar informațiile sensibile nu sunt trimise către organizație.
Odată ce tranzacția este finalizată, clientul este informat și i se oferă opțiunea de a primi prin mesaj text Bonul ce conține confirmarea plății

1. Clientul discută cu agentul comandă efectuată. Când sunt gata să efectueze o plată agentul verifică clientul și transferă detaliile comenzii spre linia de plată. În momentul efectuării plății, agentul nu se mai afla în conversație cu clientul

2. Clientul este întâmpinat de linia de plată IVR care citește detaliile comenzii și suma spre plată. Clientul poate întroduce datele cardului folosind tastatura telefonului său.

3. Datele cardului sunt procesate de platforma de plată iar informațiile sensibile nu sunt trimise către organizație.
Odată ce tranzacția este finalizată, clientul este informat și i se oferă opțiunea de a primi prin mesaj text Bonul ce conține confirmarea plății

-yellow-webchat
Scrieţi-ne:
phone-call-yellow
Sunaţi-ne:
Email---yellow
Trimite-ţi-ne un Email:

Plațile prin IVR – Soluția potrivită pentru o gamă largă de industrii

Gestionarea și colectarea datoriilor

Servicii comunale

Agenții de turism

Servicii de Asigurare și Financiare

Universități și educație

Centre de contact

Asociații Locative

Hotele & Restaurante

Organizații de caritate și non-profit

Sectorul Public

Comerț cu amănuntul

Operatori de taxi

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționale atunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată adițional clienților care plătesc datoriile existente.

Servicii Adiționale

TOKENIZAREA

Tokenizare cardurilor permite clienților dumneavoastră să funizeze detaliile cardului de credit doar o singură dată, economisind timp pentru clienții fideli și plățile recurente. Detaliile cardului tokenizat nu sunt stocate nicăeri cu excpeția companiei emitenete de carduri.
Toate token-urile vor avea o referință dedicată pentru fiecare client în parte. De exemplu, numărul contractului de asigurare, numărul clientului, numele clientului, numărul de telefon etc.

PLĂȚI RECURENTE

Oferiți clienților un plan de plată recurent, frecvență plătilor poate fi setată săptămânal, lunar, trimestrial în funcție de industria dumneavostră și necesitățile clientului.
Folosind un plan de plată recurent în loc de un debit direct vă permite să re-prelucrați plățile eșuate, la fel ca și repornirea planului și evitare clienții dumneavoastră să suporte costuri adiționaleatunci când nu a reușit debitarea directă taxelor. Această metodă este recomandată de către FCA, deoarece datoria nu este adăugată additional clienților care plătesc datoriile existente.

INTEGRĂRI OPȚIONALE

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, sistem pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor și afacerii dumneavoastră.

INTEGRĂRi OPȚIONALe

INTEGRARE SFTP

Integrarea SFTP vă permite să validați tranzacțiile clienților și să evitați erorile umane în reconciliere. SFTP este o metodă de transfer sigură care vă permite să încarcați o listă de plăți, de exemplu o listă de plăți restante, astfel atunci când clientul va efectua o plată prin IVR, aceasta va fi validată în lista de tranzacții restante

INTEGRARE PERSONALIZATĂ API

Soluțiile dezvoltate de Paylei sunt compatibile cu o varietate de API-uri, permițând integrarea cu sute de platforme terțe, inclusive sisteme CRM, sisteme ERP, system pentru support clientelă. Pentru sistemele construite in-house putem dezvolta API-uri personalizate adaptate sistemelor si afacerii dumneavoastră.